میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خوب جایگزین از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خوب جایگزین از دیالیز

مشخص شده است که دیالیز یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن علائم نارسایی کلیه است، اما در بیمارستان ما ما بیمار توصیه نمی به آن را. در عوض ما پس از آن توصیه می خواهد به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که یک جایگزین خوب دیالیز. بعد، اجازه دهید ما کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.

چرا ما بیمار بیماری کلیوی توصیه نمی به دیالیز؟

در بیمارستان ما، ما پیشنهاد نمی بیمار نارسایی کلیه را به دیالیز. دیالیز فقط می تواند برخی از علائم را تسکین دهد اما می تواند مشکل کلیه درمان نیست. با وجود آن که می تواند برخی از سم حذف، سم macromulecule هنوز در بدن باقی می ماند به آسیب کلیوی دوباره. علاوه بر این، می تواند تغذیه بدن ما حذف شده است. مدت زمان طولانی برای آن. بیمار ضعیف تر و ضعیف تر خواهد بود، ایمنی کمتر و کمتر خواهد بود. آن را به آسانی می تواند بسیار عوارض جانبی مانند خستگی، هیچ اشتها و دیگران را،. که این دلیل است که چرا ما نشان می دهد نه بیمار آن را است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

یکی از درمان های مهم ما برای بیماری کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که در طب سنتی چینی است و متعلق به روش رزرو شده است. ما استفاده از آن کمک بسیاری از بیماران از 64 کشور کاهش بار دیالیز را دریافت و از دیالیز، خلاص شوید. وجود دارد انواع بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، برای افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، بنابراین در طول پزشکان درمان خواهد گیاهان مختلف برای بیمار ترتیب بر اساس شرایط خود را دارند. به منظور دستیابی به اثر درمانی بهتر، پزشکان آن را با درمان های دیگر با هم به کار گرفته خواهد شد، بنابراین قبل از دکتر درمان خواهد یک برنامه درمانی برای بیمار ایجاد کند.

اگر شما میخواهید بدانید که چه نوع از درمان را برای شما بهتر است، شما می توانید اطلاعات دقیق خود را به ما از طریق ایمیل ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: